Lämnade Olivia på dagis tio i åtta. Sitter i soffan och glor på TV. Zappar mellan fyran och ettan. Borde antingen spela eller gå ner i vårt gym…men jag orkar inte!

Jag har sett Mia Törnblom i Malous program och träffade henne när jag plåtade för Aftonbladets Söndagsbilaga. Jag fick otroligt mycket energi av att prata med henne, trots att det var ett rätt så kort samtal. Hon utstrålar också så mycket glädje och självkänsla.

Allt som oftast är jag glad, men just nu så känns det blääh att bara sitta här. Konstig känsla, eftersom allt egentligen är så bra i mitt liv.

Kanske jag borde ringa min väninna Carina och fråga ifall hon har tid att ta en fika med mig…

Hoppas ni alla får en dag fylld med glädje! Jag skall fylla min med glada saker. Jag börjar nu…

Kram,Linda

2 thoughts on “Önskar att Mia Törnblom var på TV just nu

Comments are now closed.