Hej igen!

Jag sade till mig själv att jag inte behövde vara “duktig flicka” idag, utan istället bara slappa. Ville kolla på störtloppstävlingen, men den kom ju aldrig igång pga dimman, så jag åkte till Nacka Forum. Köpte en superjuice på Naked Juice Bar och lämnade tillbaks en skjorta jag köpt på Zara. Sedan satte mig sedan på ett fik. Inte vilket fik som helst, utan ett som säljer produkter som är tillverkade av Fair Trade (rättvisemärkta) råvaror. Dessutom är kaffet, salladerna, mackorna och bakverken otroligt goda.

http://www.barista.cc/o.o.i.s/5

Efter det var jag på mycket bättre humör. Köpte ett par örhängen och ett par skor. Det var kanske onödigt…? När jag var hemma igen gick jag  igenom papper och räkningar och tvättade kläder. Äsch då…kunde inte hålla mig helt och hållet från att “fixa” grejer.

Och så äntligen var klockan kvart i fyra! Nu kunde jag hämta Olivia! Hon var på jätte gott humör och hon fick mig att glömma att jag hade varit ledsen tidigare samma dag.

När Martin kom hem vid halvsju åt vi ugnstekt lax och pasta med fetaost och ruccola. Vi somnade nån gång mellan halvåtta och åtta, när vi nattade Olivia. Vaknade för en stund sedan, men gå nu och lägger mig igen. Haha…tänk vad man kan förändras när man får barn! Förr “ugglade” jag ofta till tre-fyra på natte.

Sov så gott och kram, Linda