Jag förstår inte varför man fortsätter att idolisera den totalt “fettria” kvinnan. Det har hållit på sedan slutet av 90-talet. Jag var själv en “fettfri” tjej i många år. Jag tränade oerhört mycket…jag var besatt…jag var “tvungen” att träna varje dag för att vara lycklig. Man såg alla muskler på mig och bloådrorna syntes tydligt på min mage, som såg ut som en killmage.

Varför fortsätter denna trenden? Alla killar/män jag träffat, vill ha en kvinna, så som en kvinna skall vara…med andra ord skall det finnas något att ta i. Jag är själv en “benget” just nu. Alldeles för “pinnig”. Jag har inte heller kommit igång med träningen (alltså VETTIG träning, ca 3 ggr per vecka) sedan Olivia föddes, så nu har jag inte ens så mycket muskler som jag brukade ha. Tyvärr gick jag ner fruktansvärt mycket i vikt när jag ammade och jag har svårt att äta upp mig igen.

Här kommer min lista på världens genom tiderna tre vackraste kvinnor. De har inga “sixpack”, utan de har naturliga former.

På plats nummer 3 kommer AVA GARDNER


På plats nummer 2 kommer RAQUEL WELCH

Och på plats nummer 1 kommer en kvinna som var/är sårbar, söt, vacker, sexig och superkvinnlig på ett naturligt sätt.
BRIGITTE BARDOT!

Hoppas ni gillar bilderna🙂

Kram kram, Linda

One thought on “Världens tre vackraste kvinnor!

  1. Hej Linda!
    Jag måste säga att jag tycker att du är en bra förebild. Har själv en dotter och tycker det är viktigt med sunda hälsosamma ideal. Tänker på att ALDRIG kommentera min egen vikt inför min dotter eftersom barn ser upp till sina föräldrar med beundran redan när de är små. En forskare sa att det kan bli en ond cirkel redan när barnet är liten att de kan få ätstörningar. Tänk vilken inflytande man har över sitt barn. / Lisa

Comments are now closed.