Olivia, Martin och jag har varit riktigt ynkliga sedan helgen. Det är bakterien Moraxella som spökar i familjen igen och vi äter alla antibiotika, Spektramox. Olivia har varit hemma från dagis för att hon varit febrig och hostat så hon spytt. Jag har inte kunnat gå iväg på ärenden eller möten. Har ej heller kunnat öva så mycket dom jag ville. Vi har ingen barnflicka.
Jag ser så jäkla blek och ofräsch ut nu när jag är förkyld. Vi hade planerat att åka till Thailand snart, men det kommer inte att bli av pga Martins jobb.

Alltför bekant produkt😦

Spelade in mitt parti till Your Song (finska Melodifestivalen) igår kväll. Kände mig så hängig innan jag åkte till studion, att jag inte kunde garantera någon (inte ens mig själv) att jag skulle kunna plocka fram all eld och passion som behövdes till mitt långa tango intro, men konstigt nog så lyckas man glömma krämpor just i stunden då man spelar.
Producenten Stefan Olsson har gjort ett fantastiskt arrangemang, tillsammans med Erik Arvinder, till Elton Johns låt Your Song.
Ikväll somnade vi hela familjen vid sju, då vi nattade Olivia. Jag vaknade halvelva. Det här är första kvällen Olivia inte hostar sedan lördag. SKÖÖÖÖNT!  God natt, Linda

I studion, tisdag kväll, med Stefan Olsson