Förra veckan var jag gäst på SVTs Gomorron Sverige. Johar Bendjelloul intervjuade mig. Det var den bästa intervjun som gjorts med mig på svensk TV.
När jag tittade på intervjun efteråt, så fick jag mig några goda skratt. Ni hittar intervjun i två delar på SVT Play.
http://svtplay.se/v/2315449/gomorron_sverige/dagens_gast__linda_lampenius
http://svtplay.se/v/2315461/gomorron_sverige?cb,a1366518,1,f,-1/pb,a1366516,1,f,-1/pl,v,,2315449/sb,p119636,7,f,-1

Mina miner är rätt så lustiga😉 Varsågoda:



3 thoughts on “Tusen tack till Johar/SVT för fin intervju!

  1. HEJ FINA LINDA!!!!
    Såg din gulliga kommentar hos mig!
    Vad kul att du också bloggar nu!!
    Och din lilla tjej är ju bara sååå söt!!!
    Hoppas verkligen att vi kan få ihop en fika nån dag och träfffas med småbarnen…!
    PUSS på söta dig från din gamle julkollega…!🙂

  2. Men oj, är du narcissist eller?! Med tanke på alla korten alltså…🙂
    Lite märklig kommentar “Vad du kan!”. Konstigt att man är insatt i violinens uppbyggnad och träets egenskaper om man spelat i hela sitt liv.
    Klockrent svar tillbaka: “Fast jag är blond!!” Hoppas han inte menade nåt sexistiskt…
    Olivia & Theo skulle ju bli ett sött par så småningom. Båda lär ju vara väldigt musikaliska!🙂

Comments are now closed.