Hej! Vi mår inte toppen just nu. Olivia hostade både på lördag kväll och igår kväll så mycket att hon spydde. Jag var hemma hela dagen med Olivia igår. Egentligen skulle jag iväg för att köpa klänning till uppträdandet på finska Melodifestivalfinalen på lördag. Hela familjen fick antibiotika på söndag. Jag avskyr antibiotika, men vi har varit så krassliga och våra provsvar visade att vi behövde medicinen.

Jag  mår sämre idag än igår. Jag blir nog tvungen att ringa min stylist, Hani, i Finland och be henne trolla fram något. Hani är fantastiskt bra på sitt jobb. Hon “stajlade” mig när jag var domare i X Factor.

Ikväll skall jag spela in min del till låten “Your Song”, som jag skall framföra på lördag och som skall ges ut som singel i Finland. Just nu känns det som om det inte kommer att bli av, men jag hoppas att jag blir bättre under dagen. Olivia stannar också hemma idag.

Kram, Linda