På morgonen åkte vi från Tammerfors redan kl 08:30.

Det kändes härligt, men samtidigt också lite vemodigt, att åka in i Helsingfors centrum. Jag flyttade till Los Angeles redan 1997 och besöker inte min hemstad alltför ofta.
Jag uppträdde flera gånger i Finlandiahuset som barn och tonåring. Nu stod jag igen på samma scen, med mina papiljotter😉

Romana och jag delade loge. Vi var klara med hår&smink redan 13:30, eftersom vår första konsert skulle börja 14:00.

Båda konserterna gick galant…mer än galant🙂 Efteråt var vi på toppenhumör och “firade” på hotellet. Det blev varken en lång eller blöt kväll för någon i orkestern. De skall nämligen åka till flygplatsen kl 04:30! Vi fick förresten vänta i bussen ett bra tag innan vi kunde åka ut från Finlandiahusets parkeringsplats. Två bussar hade kolliderat vid utfarten.

I want to thank you all SOOOO MUCH!!! I’ve had a fantastic time with you on tour!!!

Peter Hosek, Guido Mancusi, Julia Koci, Romana Beutel, Sebastian Huppmann, Irmtraud Madl, John&Gunilla Levy, Gisse, Gurkan, Sascha Petrovic, Julius Malmström, Tanja Sallustio, Nima, Amarillo, Alejandro, Esther, Balazs, Gabor S, Gabor S, Laszlo M, Gerda, Anahit, Iris, Rita, Saverio, Kristina, Cacilia, Attila, Laszlo M, Tibor, Boris, Heinz, Heidi, Winfried, Daniel H, Katherina, Dominik, David, Jöerg, Josef, Peter, Stefan, Daniel P and Dietmar. I also want to thank Kenneth Svoldgaard and Peter Sindberg at CBS Island Entertainment in Denmark and Johan Hollsten at Live Nation in Finland.