Det var jätte jobbigt att åka hemifrån på morgonen. Olivia kände på sig att jag skulle åka iväg igen. Hon ville bara vara i famnen och grät jätte mycket när jag skulle åka. Det gjorde ont…
Flög till Helsingfors och där väntade en chaufför som körde mig till Lahtis. Checkade in på hotellet och åkte sedan till det fantastiska konserthuset Sibelius-talo. Konsertsalen är rankad nr 5 i världen. Gjorde intervju för finska tv-kanalen MTV3 och de filmade vår repetition för nyheterna kl 22:00.

Lassi kom till konserten med sina föräldrar. Lassi var en i kvartetten “Enchant” som tävlade i min kategori när jag var domare i X Factor.

Min bror Bo kom också till konserten med sin fru Mari och dotter Ina. Jätte kul att de var där🙂

Stort tack till Sirpa för blommorna och presenten till Olivia!

Imorgon åker vi till Tammerfors. Kram,Linda