Igår åkte vi buss från Jönköping till Stockholm. Orkestern tog färjan över till Finland, men jag stannade kvar i Sverige. Martin hämtade mig vid Viking Lines terminal. Jag är alldeles nykär i honom. Kände mig nästan lite blyg när vi sågs. Vi hämtade Olivia på dagis tillsammans. Olivia såg jätte förvånad ut när hon såg mig. Sedan började hon ropa “mamma, mamma” om och om igen. Hon kramade mig som aldrig förr. Det var fantastiskt att få vara tillsammans som en familj igen.

Idag har Olivia och jag sovit hela förmiddagen. Hon kände nog på sig att jag var väldigt trött. Sedan åkte vi till min frisör Matthias (salong F&M).

Olivia var på jätte gott humör🙂

Totte är såååååå söt! Tack Matthias för idag!

Ikväll skall jag gå på Maria Montazamis tillställning och imorgon fortsätter konsertturnén i Finland.
Kram,Linda

2 thoughts on “Nykär

Comments are now closed.