Busseresan från Uppsala till Växjö tog 7 1/2 timme! Vi stannade på Mc Donalds mitt på dagen. Jag testade “chicken wrap”. Den var “så där”. Alldeles för lite sallad (jämfört med wrapen på reklambilden) och kycklingen saknar kryddor.
Vi checkade in på Elite hotell. Härligt hotell! Ville bara stanna kvar på rummet och mysa. Bestämde mig för att testa runda “lappar” med C-vitamin. Efter en kvart såg jag faktiskt mycket piggare ut. Tacka Gud för det!😉 Här kommer den “osminkade sanningen:

C-vitamin "lapparna" gav min hy fin lyster.
Står och väntar på att gå in på scen i Växjö konserthus.

Efter konserten bjöd producenterna hela orkestern, solisterna, busschauffören och teknikern på midag på Elite hotell. Tusen tack för en väldigt trevlig middag! Efteråt somnade jag  på två sekunder.

Tusen tack för de fina blommorna Gun-Britt Creutziger!

Kram, Linda