Har lagt mig på hotellet i Aarhus efter en fantastisk konsert. Den här kvällen var det magiskt. Jag gillade också stämningen här i staden när vi vandrade runt för att hitta ett lunchställe.

Det som är åt helsike är att min resväska fortfarande är på villovägar. På flygplatserna i Wien och Köpenhamn säger de att de inte har en minsta lilla susning om var min väska kunde finnas. Helt sjukt! I den resväskan har jag laddaren till datorn, hårprodukter, Björn Axens Volumaster, svarta högklackade scenskor, min käraste aftonklänning för scenbruk, jeans, mina mediciner, träningskläder, en mörkröd scenklänning och några vardagsplagg. Resväskan hade jag köpt dagen innan jag åkte på turné.

Kan alltså inte blogga via min dator (batteriet har dött). WordPress appen funkar tydligen ej utomlands, så nu gick jag in på bloggen på annat sätt via nätet (på min mobil). Jag hoppas att det händer ett mirakel och att min väska plötsligt dyker upp i Köpenhamn imorgon…vi skall nämligen dit imorgon bitti och spelar konsert där imorgon kväll.

God natt och kram till er alla! Linda