Man skulle inte tro att väskor kommer bort då man flyger en enda enkel sträcka, men… som ni såg för 3 veckor sedan, så har det hänt IGEN!!! När jag steg på planet i Wien, hade jag checkat in mina två nya resväskor, båda röda och jag såg dem rulla iväg på bandet….

Orkesterns manager Peter Hosek är LÅÅÅÅNG!

Själva resan gick bra och det var härligt att se solen ovan molnen. När vi landat kunde vi glömma solskenet
Fyra av orkesterns resväskor var nämligen spårlöst försvunna och en av väskorna var MIN! Så klart!
På grund av detta kom vi iväg mot Odense senare än beräknat. Väl framme blev det repetition och konsert
direkt därefter. Vi åt varken lunch eller middag den dagen. Trots det så lyckades vi alla pressa oss till en
riktigt bra prestation och t.o.m. jag var nöjd med mina nummer. Kul att premiären blev en så positiv
upplevelse🙂

Saknade dock mina grejer. Två av mina aftonklänningar var i den väskan som var borta. Där fanns också mina astmamediciner. Fortfarande kunde inte flygplatsen eller flygbolaget ge oss ett svar på var väskorna fanns. Helt vansinnigt!