Hej igen! Äntligen här igen. Sitter vid datorn efter konserten i Vejle (Danmark) och det är redan torsdag. Har inte kunnat blogga sedan 3.1. Ber om ursäkt för det! Just nu är jag alltså på turné med Schönbrunn Palats Orkester. Härliga människor och fina musiker!

På flygplatsen i Köpenhamn. Försökte blogga, men kom inte in på nätet. Flög alltså från Stockholm, via Köpenhamn, till Wien.
Har precis anlänt till Wien. Fotades vid Strauss statyn, på väg till repetitionen.
Usch vad läskigt att tänka att Hitler en gång stod och skrek från just den där balkongen.
Här är en del av vad som brukar finnas i min necessär.

Jag är en JUBELIDIOT!!!! Kom inte att tänka på att jag borde ha bett någon ta bilder på mig när jag repeterade med orkestern i Schönbrunn Palatset! Men…jag var ju egentligen bara professionell…man skall inte tänka på annat än musik i den situationen. Tröstar mig med det🙂

Packar upp efter repetitionen i Wien. Förresten, Andreas Carlssons bok "Live to win" är otroligt bra!

Fortsättning följer…
Kram,Linda

One thought on “Stockholm-Wien

  1. Oj, vad mycket blandade produkter du använder! Det sägs ju att det är bäst att ha hudvårdsprodukter i samma märke, iaf rengöring, ansiktsvatten och fuktcreme. Vad använder du “StriVectin” till? Du verkar ju ha så fin och jämn hud!
    Sen ser jag att du är lite patriotisk med “Lumene”…🙂
    Är “Time Freeze” bra?

Comments are now closed.