Hallåj!
Gårdagen blev riktigt otursam för min del. Det började med att jag på morgonen hade jag en jäkla huvudvärk. Mitt på dagen åkte jag fast med Martins ena bil på vår uppfart (otroligt pinsamt eftersom jag tävlat i bilsport och för att jag även förra vintern körde fast på samma ställe med en bakhjulsdriven Mercedes). Vi fick hjälp av vår underbara granne…tack! Sedan stack jag iväg till Sickla för att köpa två nya resväskor i en affär (vid ICA Maxi) där min kollega och väninna Marina jobbar. Inne på köpkvarteret skulle vi ta en juice. Då kände jag hur jag mådde mer och mer illa. Till slut fick jag rusa in på toan. Spydde flera gånger. Resten av eftermiddagen och kvällen hade jag frossa och hög feber. Har fortfarande feber, ont i musklerna och lederna och snuva idag, men mår inte längre illa.
Borde egentligen flyga till Wien idag. Skall repetera med Schönbrunn Palatsets orkester imorgon. Kommer att flyga imorgon bitti istället. Skall bara vila och dricka ingefärste idag. Olivia är idag på dagis (första dagen efter jul&nyår).
Kram på er, Linda