Hej på er! Hela dagen har gått till att öva på styckena jag skall spela på turnén nästa vecka. Åker till Wien på måndag och på onsdag är det premiär i Danmark.
Som jag skrev i förra inlägget, så har 2010 varit ett väldigt bra år karriärsmässigt, men det underbaraste har varit att  se Olivia förvandlas till en helt fantastisk person! Olivia är otroligt gullig och omtänksam, hon tycker om att busa och skämta med oss, hon har fått ett jäkla temperament och visar verkligen vad hon vill och framför allt…hon älskar att sjunga och dansa!

I förra bloggen hade jag bara bilder från X Factor. Nämnde att även konserten i Dublin och skivinspelningen var lika stora grejer för mig.

Backstage på konserthuset i Dublin före konserten
Olivia och Martin var med mig på konserten
Uppträder med Irlands National Orkester i Dublin

Nu skall vi åka till Martins tvillingbror för att fira sista kvällen på 2010.

Önskar er alla en härlig kväll!!!

Kram,Linda

2 thoughts on “Gott Nytt År!

Comments are now closed.