Året 2010 har varit ett fantastiskt år för min karriär. Jag började året som domare i X Factor (Finland), på sommaren spelade jag in julskivan “Angels” på eget skivbolag och uppträdde som solist med Irlands National Orkester i Dublin och kören Anuna och på slutet av året har jag jobbat med lanseringen av albumet, främst i Finaland.

Här är bilder från X Factor:

Adam Lambert var en av artisterna som uppträdde på X Factor
Gillade verkligen klänningen jag hade i sista finalsändningen
Domarna Gugi Kokljuschkin, jag och Renne Korppila
Renne jag och Gugi
Med min jätte skickliga grupp Soulsisters
Charmtrollen i min grupp Enchant och jag
Med Milla och Jonne
Med två av mina grupper
Enchant och jag

Hejar på min grupp
Med min favoritsminkös Nina Helin (Finland)

Med Michael McGlynn, som var min assistent i två program. Fantastisk lärare!
Med Enchant

Det var otroligt kul och givande, men också krävande, att vara domare på X Factor. Tusen tack till Fremantle och MTV3 i Finland för allting!!! Gott Nytt År till alla som var med i X Factor!!!

Kram,Linda

2 thoughts on “X Factor 2010

  1. Nyfiken, hur tar din dotter det att du är borta? Själv jobbar jag natt och är borta på nätterna och sover på dagarna så jag missar väldigt mycket av mina barn och märker att de ibland straffar mig genom att ignorera mig. Är din dotter likadan att hon föredrar pappa när du varit borta?

    1. Hej Anna! Tack för din kommentar! Oj, låter jobbigt med nattjobb… Mitt schema är lyckligtvis så varierande att jag emellanåt får spendera mer tid med Olivia än jag skulle ifall jag hade ett “normalt” jobb, men Olivia visar definitivt att hon inte gillar att jag är borta flera dagar i rad. Hon gör precis som dina barn, hon föredrar pappa när jag varit borta, men det går som tur alltid över på ca en timme eller två. Gott Nytt År! Linda

Comments are now closed.