Hej på er!
Väldigt ledsen för att jag inte kunnat blogga dagligen under julhelgen. Just nu sitter jag vid mammas dator  i Helsingfors och lyssnar på tystnaden. Det enda som bryter tystnaden är små ljud från Olivia som sover och mina fingrars “trummande” ljud mot tangenterna. Väldigt skön och fridfull känsla.
Den här julen har varit väldigt speciell eftersom jag, Martin och mina närmaste fått uppleva den med Olivia. Förra julen var hon fortfarande ett litet “knyte”, som inte riktigt förstod vad som hände runtomkring henne. Denna jul var Olivia med oss, på riktigt. Hon fick träffa tomten, hon visade sin glädje när hon ivrigt öppnade sina paket och hon fick dansa till julsånger.
Det har också varit helt underbart att känna all den kärlek hon ger oss.

Olivia på flygplatsen i Helsingfors

Jag kommer att berätta mer om hur vår jul varit imorgon. Nu skall jag lägga mig bredvid Olivia och pussa på henne.

God natt och kram, Linda

One thought on “En väldigt speciell jul

  1. Söt dotter du har🙂 Första julen, då de är med på riktigt, är alltid speciellt, mysigt. God fortsättning!!!

Comments are now closed.