Då är det dags att köra igång med bloggandet. Jag känner mig som bambi på hal is😉 I allmänhet brukar jag inte göra något offentligt utan att förbereda mig så noggrant som möjligt. Let’s Dance är ett bra exempel på det. Jag kunde ha dansat färre timmar per dag, istället för att göra träningen till blodigt allvar. Men…det är så typiskt för mig!
Jag trodde  att jag var en obotlig perfektionist, men under mina år med Martin (min man) har jag lärt mig att släppa på det lite…då och då…och nu gör jag något som jag inte hade vågat mig på utan “skolning” för tre-fyra år sedan. Härligt!🙂

Träffade Isabella Löwengrip och Maria Montazami på Malous program för några dagar sedan. Hade velat be om råd angående bloggandet, men det blev ingen tid över för det. Tog tyvärr ingen bild på oss, men istället lägger jag upp bilden på de tre idoldeltagare, som var med i samma sändning, nämligen Linnea, Olle och Geir. Otroligt duktiga alla tre! Förresten så måste jag säga att de sjöng ännu bättre live i Efter Tio än på finalsändningarna. In ear-systemet (medhörningen) man använder på stora scener gör det mycket svårare att sjunga rent.

Härliga idoldeltagarna Linnéa, Olle och Geir

Jag hoppas att ni kommer att gilla min blogg och jag uppskattar all feedback jag kan få. Skriv gärna till mig och berätta vad ni vill att jag skall skriva om.

Kram på er,Linda

3 thoughts on “Bambi på hal is

  1. Hej Linda! Jag såg dig på Malou (eftersom jag är mammaledig med liten bebis). Du var otroligt vacker. Dessutom håller jag med dig i er diskussion ang om släppa knarket fritt. Upptäckte precis din blogg bland senast registrerade och tänkte “om det var någon dum som försökte locka åt sig läsare med ett välkänt namn” … Men så var det ju inte🙂 Bra att du vågar dig på att blogga utan egentlig kunskap. Man kan ingenting förrän man har provat🙂 Kram Rosita – Globetrotter Mama (http://blogg.mama.nu/rosita)

  2. Vad kul att du också börjat blogga Linda!
    Gillar dej och tycker att du verkar va en jättehärlig trevlig och jordnära person!🙂
    Har också haft ätstörningar förut, precis som du också haft, men tagit ur mej det, så skönt, men kommer nog få kämpa extra hårt hela livet med att hitta en bra balans mellan allt. Tyckte det va starkt av dej när du berättade om det öppet förut. Det är viktigt att uppmärksamma sånt, då det tyvärr är för många som lider av detta idag.
    I alla fall – välkommen till bloggvärlden! Olivia är otroligt söt!
    Kram jennie

Comments are now closed.