Tags

, ,

20111127-232311.jpg

Utöver poker, hann jag på lördagkväll med Rumble of the Kings på Hovet.

Har gått på galan många år på raken. Tre år har jag uppträtt i öppningsnumret för galan.

Mitt intresse för Muay Thai började 2002/2003 då jag tränade på VBC.
I år har jag tränat på Stockholm Muay Thai, för Thomas Rasmussen, de få gånger jag tränat.

Jag var på galan med min man Martin och hans två försvarsadvokatkollegor. Vi fick bubbel i vip avdelningen, eftersom jag hade fått inbjudan av johan Carlén.
Där träffade jag flera bekanta, bl.a. underbara och coola Sanna Bråding, supermysiga Adam Alsing, Jörgen Kruths vackra tjej Lilly och min tränare Thomas Rasmussen.

Flera av matcherna var riktigt bra, ett par fenomenala.
Den roligaste överraskningen var 20-åriga Sanny Dahlbeck. Vilken fighter! Och vilken glädje och humor!

20111127-232337.jpg