Tags

, , , ,

Jag kom hem från Finland igår kväll. Idag har jag haft ett utvecklingssamtal (ang Olivia)  på dagis med underbara Marianne. Olivia älskar henne. Efter mötet åkte jag till Samruai för en 90 minuter lång thaimassage.

Lunch åt jag på Mix n’ go, Stockholms bästa salladsbar. Åt där även på måndag. Jag fattar inte varför det finns så få ställen där man kan blanda ihop sin egen sallad av fina råvaror. I New York, London och LA finns salladsbarerna överallt.

Det här åt jag på måndag. Spenat, tonfisk, kronärtskocka, tomater, soltorkade tomater, granatäpple, sparris, oliver och bröd.
Idag åt jag spenat, lax, soltorkade tomater, kronärtskocka, granatäpple, oliver och bröd.
Det enda jag saknar då jag äter sallader är fler kolhydrater. Min mage fixar inte couscous/quinoa och vit pasta är värdelös mat.  Oftast äter jag varm mat till lunch. Jag älskar nästan all fisk, köttfärssås, potatis och fullkornspasta. Soppor är också toppen på vintern.

Kram, Linda